Campingvognen som hotel og kontor

Når man arbejder med det at campere, så bruger vi til tider vores campingvogn til andre formål end ferie. Vi rejser meget og vi har som regel vores campingvogn med. Den fungerer nemlig både som kontor og hotel.

Annonce:

Vi har netop været til Campingrådets årsmøde i Fredericia. Vi bor lidt uden for København, og for ikke at skulle stresse med at få vores børn i skole, og derefter drøne af sted mod Fredericia, hvor mødet startede kl. 09.30, så valgte vi at tage af sted dagen i forvejen. Udover at vi slipper for at stresse os selv, giver det os mulighed for og tid til at få ordnet et par besøg mere, og samtidig få lavet en anmeldelse af en campingplads. Alt dette kan kun lade sig gøre, fordi vi aktivt bruger vores campingvogn i vores arbejde. Herunder har vi lavet en lille billedreportage, der viser hvordan vi arbejder og hvorfor vores campingvogn så absolut er nødvendig for vores arbejde.

Campingvognen som hotel og kontor
Klokken er ca. halv ti, og vi er på vej over Storebæltsbroen på vej mod Middelfart

Vi slipper og myldretidens tætte trafik og kan tage den med ro

Vi ankommer til Galsklint Camping ca. kl. 12. Vi har ikke været på campingpladsen før, så her vil vi lave en reportage til AltOmCamping.dk

Annonce:

Campingvognen som hotel og kontor
Mens vi checker ind, forklarer jeg vores planer, og vi finder i fællesskab en god plads til vores campingvogn

Vi får hurtigt campingvognen på plads. Støttebenene kommer ned og der trækkes strøm. Da vi kun skal være der en enkelt nat, sætter vi hverken telt eller markise op. Så vi er på plads på under 10 minutter.

Nu vi nu alligevel er i tæt på Jylland, benytter vi lejligheden til at aflægge Isabella et besøg. Her er vi på vej over den gamle Lillebæltsbro

Campingvognen som hotel og kontor
Hos Isabella skulle vi afhente et telt til test. Her gennemgår Bjarne og Tommy Boisen teltet inden udlevering.

Efter besøget hos Isabella, kørte vi tilbage til campingpladsen, og gik i gang med at lave vores reportage fra pladsen. Her er Bjarne i gang med at filme stemningsbilleder fra campingpladsen.

Inden vi går i gang med aftensmaden, går Bjarne på nettet for at checke email. Vi har to siddegrupper i vores campingvogn. Den bruges til kontor, og den anden til spisning, afslapning, tv og hygge

Campingvognen som hotel og kontor
Vi laver som regel selv aftensmad på vores ture. Campingvognen har et super køkken, og det er hyggeligt at lave mad sammen, så hvorfor spise ude

Og maden er ligeså god som på et hotel :o)

Skål – og værsgo' – vi synes det er hyggeligere at spise sammen i campingvognen end på en restaurant. Her er fred og ro, og vi kan slappe mere af.

Campingvognen som hotel og kontor
Senere på aftenen er det mig, der checker email m.m.

Og så skal der lige stryges en skjorte til næste dag

Så er det blevet tid til at få noget søvn. Så vi kan lægges til at sove i vores egen seng, i vores eget 'hotelværelse', og med den skønneste udsigt.

Campingvognen som hotel og kontor
Næste morgen er det tidligt op, og her sidder jeg lidt søvnig og spiser morgen mad (jeg hader når der bliver taget billeder inden jeg er færdig med morgenkaffen).

Og så er det afsted til Campingrådets årsmøde

Mødet tager hele dagen og ud over at høre nogle gode foredrag, får vi også snakket med mange andre fra campingbranchen.

Campingvognen som hotel og kontor
Efter mødet tager vi tilbage til campingpladsen. Så er det tid til afgang. Støttebenene kommer hurtigt op og el-kablet rulles ind.

Campingvognen hægtes på krogen, og så er vi på vej hjem igen.

Det var det. Sådan bruger vi også vores campingvogn. Så det er ikke kun til ferie o.l. man kan bruge sin cv. Arbejde, til fester langt fra hjemmet, gæsteværelse – mulighederne er mange.

Annonce

Alt Om Camping handler om camping for hele familien. Her finder du rejsebeskrivelser fra campingpladser og rejsemål fra Danmark, Tyskland, Holland, Frankrig, Italien og mange andre lande i Europa. Alt Om Camping er en omfattende campingguide med fokus både på børnefamilier og seniorer. Det er her, du finder inspiration til den bedste campingferie for dig og din familie.

Ud over de mange artikler og rejsebeskrivelser, tilbyder Alt Om Camping også gratis Camping-TV på Youtube. De mange videoer og TV-reportager viser dig nyt om campingvogne, autocampere, fortelte, campingudstyr m.m. Du kan også se spændende rejsefilm fra campingpladser i Danmark og Europa, og hente inspiration og gode råd til din næste campingferie.

Alt Om Camping er også Danmarks største fælleskab for campister på Faceook.

Alle artikler, TV-reportager og rejsefilm på Alt Om Camping er lavet af aktive campister med bred erfaring om det at tage på camping. Alt Om Camping er lavet af campister til campister.

AltOmCamping.dk bruger cookies for at forbedre brugeroplevelsen, huske dine indstillinger, målrette annoncer og lave besøgsstatistik. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Få flere oplysninger om hvordan vi bruger cookies her Privatlivspolitik.

Jeg accepterer cookies fra denne side