Active ImageLørdag på messen, er en noget anderledes dag end om fredagen. Her har publikum også adgang, så der er masser af mennesker. Ligesom på de almindelige campingmesser herhjemme.

Kø ved billetlugen

Vi havde set og fotograferet alle de campingvogne vi skulle om fredagen, så lørdagen var noget mere rolig for os. Vi havde et møde kl. 11. med en importør for at høre hvilke nyheder de importerer til Danmark til 2008 sæsonen. Mødet gik godt og var rigtigt hyggeligt.

Annonce:

Resten af dagen brugte vi på hallerne med småting, teknik og diverse tilbehør. Der er godt nok meget. Vi fik også samlet os endnu mere pressemateriale.

Udendørs Bier-garten mellem messehallerne

Jeg prøver kræfter med en golf-pro (han vandt)

Gæster i kø for at se en Adria Action

Annonce:

Hyundai gav opvisning

Smagsprøve på campingmad

Jeg undersøger Thetfords nye toilet

Efter at have gået rundt i nogle timer, besluttede vi os for at tage hjem til campingvognen og slappe af. Da vi kom tilbage til campingvognen, slappede vi af og hyggede os nogle timer. Denne dag blev der tid til en lille ”morfar”.

Da vi vågnede var vi rigtigt sløve. Vi havde egentlig tænkt os en tur ind til Düsseldorf om aftenen, men vi orkede simpelthen ikke at forlade pladsen. Så det blev til lidt mad fra madboderne, og endnu en tur til det sociale samlingspunkt på pladsen – ølteltet.

Mad fra boder ved øl-teltet

På vejen op til aftenens sociale udskejelse gik vi en lille tur rundt på pladsen. Det var rigtigt sjovt at se alle de forskellige autocampere folk havde med. Nogle var gamle busser de selv havde bygget om og andre var kæmpe store hjem på hjul med terrasser der kunne skydes ud fra under vognen.

Kæmpe autocamper med egen terrasse

Det er næsten ligeså spændende at gå en tur på pladsen og se de forskellige campere som det er at gå rundt på selve udstillingen.

Efter et par øl og lidt mere slager musik, gik vi endnu engang til køjs i campingvognen.

Annonce

Alt Om Camping handler om camping for hele familien. Her finder du rejsebeskrivelser fra campingpladser og rejsemål fra Danmark, Tyskland, Holland, Frankrig, Italien og mange andre lande i Europa. Alt Om Camping er en omfattende campingguide med fokus både på børnefamilier og seniorer. Det er her, du finder inspiration til den bedste campingferie for dig og din familie.

Ud over de mange artikler og rejsebeskrivelser, tilbyder Alt Om Camping også gratis Camping-TV på Youtube. De mange videoer og TV-reportager viser dig nyt om campingvogne, autocampere, fortelte, campingudstyr m.m. Du kan også se spændende rejsefilm fra campingpladser i Danmark og Europa, og hente inspiration og gode råd til din næste campingferie.

Alt Om Camping er også Danmarks største fælleskab for campister på Faceook.

Alle artikler, TV-reportager og rejsefilm på Alt Om Camping er lavet af aktive campister med bred erfaring om det at tage på camping. Alt Om Camping er lavet af campister til campister.

AltOmCamping.dk bruger cookies for at forbedre brugeroplevelsen, huske dine indstillinger, målrette annoncer og lave besøgsstatistik. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Få flere oplysninger om hvordan vi bruger cookies her Privatlivspolitik.

Jeg accepterer cookies fra denne side