Caroline rm artikel 080616 01

Fredag skulle min mor til Rømø om aftenen. Det fandt jeg først ud af om aftenen så jeg havde lidt travlt med at pakke, fordi jeg jo gerne ville med! Da vi ankom sad de alle sammen inde på country baren. Det så vildt hyggeligt ud men vi skulle jo lige pakke ud først.

Annonce:

Vi have et lille bitte telt med. Tror ikke den var meget større end 1,80x1,80. Og den kæmpe luft madras, vi havde med fik teltet til at boble helt ud :D Det så ret sjovt ud med HOLD da op et bøvl med at lyne den!

Da vi kom op til baren hvor de andre sad sagde vi lige hej og sådan noget. Så spurgte min mor mig så ”Skal du ikke have noget vådtelse?”.. Hehe, det fortrød hun hele weekenden at hun havde sagt. Hun blev mobbet med det resten af dagen, og næste dag - og også lige den sidste dag. :D.

Senere på aftenen skulle Ann Karina og Bjarne spille noget country musik. (det lød vildt godt!)

Caroline rm artikel 080616 02

Caroline rm artikel 080616 03Wings Roots gør klar til optræden - det lyder bare så fedt :)
Da aftenen så var slut gik vi hjem til teltet og fik gjort os klar til at skulle sove. Vi lagde os ind i teltet og ups.. Jeg havde glemt mit nattøj i bilen. Og vi havde lige brugt ca 5-10 minutter på at få lynet den møg lynlås! Selvfølgelig måtte jeg ikke hente det fordi at lynlåsen var sådan noget bøvl pga den kæmpe madras.

Annonce:

Men jeg kunne altså ikke sove i det jeg havde på så vi blev enige om at jeg måtte lyne den ca 30 cm op og så se om jeg kunne komme ud af det hul. Det gjorde jeg så og så fik jeg hentet det vi manglede. Vi lagde os til at sove men sådan som jeg forstod det næste morgen havde mor ikke fået ret meget søvn!

Caroline rm artikel 080616 04Søren og Helle med morgenkaffen i det fri - de har sikkert allerede fundet flere geocacher denne skønne morgen ....

Om morgenen da vi vågnede, skulle Helle lige hen og kigge på hvordan vi kom væltende ud :D Så gik vi lige op til toilet bygningen og fik gjort os klar til, at vi skulle ud på sådan en rundvisning med nogle camplet’er. Det var jo ikke ret spændende for mig, og så havde jeg voldsom allergi så jeg fik lov til at gå ud i bilen, imens de gjorde rundvisningen færdig.

Da de havde været rundt over alt skulle de lige op på 1. sal og have noget brød og lidt sodavand. Imens sad jeg nede ved bilen med vores hund Fie. Da de endelig kom ud efter jeg havde sat udenfor i en evighed kørte vi tilbage til pladsen.

Caroline rm artikel 080616 05Jouw - stranden ER nærmest uendelig på Rømø.

Mig og min mor havde besluttet os for at gå en tur ned på stranden for at hygge os lidt. Da vi var halvvejs var jeg ved at fortryde. Jeg fandt ud af, at derfra hvor sandet startede, var der ca en km ned til vandet. Holy moly der var langt!

Det var godt nok nederen at vi gik imens det var lavvande. Det var vildt hyggeligt nede ved vandet. Vi dyppede først lige tæerne i vandet men man blev hurtigt vant til at det var lidt koldt. Det var mega rart oppe i det tørre sand fordi sandet var halv tørt og halv vådt og meget hårdt så havde der været bølger der oppe og så bliver det så dejligt at gå på!

Da vi så gik hjem igen gik vi op igennem klitterne. Sandet var varmt men ikke for varmt. Det var helt perfekt. Vi havde Fie med og den var blevet mega beskidt!

Caroline rm artikel 080616 06Dyp dyp dejligt :)
Caroline rm artikel 080616 07

Caroline rm artikel 080616 08Endelig kom farmand med vogntoget ! Har mor glædet sig til hele natten !

Jeg havde lagt en dyne omme i vores bagagerum i bilen, fordi at da vi havde været til rundvisning lå Fie oven på den imens vi ventede. Da vi så var kommet hjem fra stranden satte jeg mig så også ind i bagagerummet fordi det så behageligt ud.

Så kom min mor for sjov hen og spurgte ”Hvaa skal du sove der eller hvad?”. Selvfølgelig tager jeg det som en mulighed og siger ”GOD IDE MOR!” - Jeg begynder så og fragte puder og dyner der ud. Jeg havde gjort det mega dejligt og klar til sovetid.

Caroline rm artikel 080616 09Køkken tjanserne skulle fordeles - morpigen endte med at snitte grøntsager ...

Caroline rm artikel 080616 10... mens farmand snuppede bartender rollen ... :D

Vi fik hjemmelavet burger til aftensmad, lavet efter en speciel opskrift med masser af pesto. Det smagte mega godt. Da vi havde hygget og snakket lidt efter aftensmaden så jeg en film og spiste lidt chips.

Da jeg havde børstet tænder og sådan noget, gik jeg ud i bagagerummet og hørte lidt musik, og hyggede lidt og så lagde jeg mig til at sove. Jeg sov vildt godt. Nok lidt svært at tro på men jeg sov som en drøm der inde!

Caroline rm artikel 080616 11Minigolf nåede vi heller ikke denne gang :-(

Næste morgen skete der egentlig ikke rigtig noget spændende. Vi pakkede sammen og kørte hjem lige som de andre, så der var ikke rigtig noget spændende at skrive om der..

Men alt i alt havde det bare været en super hyggelig weekend! Men jeg blev jo tit sur (som jeg plejer) så jeg siger jo altid at jeg får flip over alt muligt. Men denne gang kunne det ikke beskrive hvor meget flip jeg fik så jeg lavede et nyt ord, nemlig flop! Det er det mest irriterende nogensinde! :D:D

---- Og det skal lige siges at jeg havde fået ret mange is deroppe. DET var de BEDSTE is jeg nogensinde havde smagt!!!!! Mmmmmh. 5 stjerner her fra!

Caroline rm artikel 080616 12Is til morgenmad er bare det bedste!

Tekst: Caroline Jensen
Billedtekst: Bryan Jensen

Annonce

Alt Om Camping handler om camping for hele familien. Her finder du rejsebeskrivelser fra campingpladser og rejsemål fra Danmark, Tyskland, Holland, Frankrig, Italien og mange andre lande i Europa. Alt Om Camping er en omfattende campingguide med fokus både på børnefamilier og seniorer. Det er her, du finder inspiration til den bedste campingferie for dig og din familie.

Ud over de mange artikler og rejsebeskrivelser, tilbyder Alt Om Camping også gratis Camping-TV på Youtube. De mange videoer og TV-reportager viser dig nyt om campingvogne, autocampere, fortelte, campingudstyr m.m. Du kan også se spændende rejsefilm fra campingpladser i Danmark og Europa, og hente inspiration og gode råd til din næste campingferie.

Alt Om Camping er også Danmarks største fælleskab for campister på Faceook.

Alle artikler, TV-reportager og rejsefilm på Alt Om Camping er lavet af aktive campister med bred erfaring om det at tage på camping. Alt Om Camping er lavet af campister til campister.

© AltOmCaming.dk 2007 - 2017 . I henhold til "Ophavsretsloven" er det forbudt at kopiere billeder, tekster, grafik, fotos m.m. eller anvende andet materiale fra AltOmCamping.dk's sider uden skriftlig godkendelse fra AltOmCamping.dk.

AltOmCamping.dk bruger cookies for at forbedre brugeroplevelsen, huske dine indstillinger, målrette annoncer og lave besøgsstatistik. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Få flere oplysninger om hvordan vi bruger cookies her Privatlivspolitik.

Jeg accepterer cookies fra denne side