aoc logo 246

 

Adria stjerneregn presse 230117 01

Efter hjemkomsten fra dette års feriemesse i Stuttgart, kunne Adria’s designteam lægge hovedet på puden med et veltilfreds smil. Her modtog man nemlig ikke kun én, men to fornemme priser.

For 6. år i træk har juryen – der består af repræsentanter fra de førende medier inden for fritidskøretøjer i 16 europæiske lande – taget en lang række campingvogne, autocampere og vans i nærsyn for til sidst at kunne kåre vinderne i dette års ”Innovationspris” Og som ved enhver anden prisoverrækkelse måtte vinderne af hver enkelt kategori på scenen for at modtage både hæder og diplomer.

Til dém der har gjort sig ”ekstra umage”

Priserne - i de i alt 14 kategorier - gives til producenter eller leverandører som har gjort sig specielt bemærket - eller ”ekstra umage” om du vil – ved at præsentere anderledes eller nytænkende produkter.

Ud af de 14 kategorier blev Adria nomineret i 6, og i en enkelt kategori endda to gange.

Flere innovationspriser til Adria

Under arrangementet - som foregik i Stuttgart på dette års feriemesse - blev Adria kaldt på scenen 2 gange.

- Første gang blev vi kaldt på scenen for at modtage prisen for mest innovative ”Interiør design”, forklarer Per Højgaard fra Adria. Prisen blev overrakt til Adria’s produktmanager Stane Bukovec som står i spidsen for udviklingen af Adria autocampere, og han modtog hæderen for Sonic-seriens nytænkende interiørdesign.

Den anden pris måtte Adria’s caravanproduktmanager Erna Povh på scenen for at modtage.

Adria stjerneregn presse 230117 02Erna Povh Adria´s caravanproduktmanager på scenen for at modtage den anden pris

Prisen for ”Overall Concept Caravan” blev høstet for den lette og prisattraktive Aviva-serie som netop er sendt på markedet i en helt nyudviklet og redesignet version. Aviva fik prisen for nytænkning inden for opbevaring, vægtreducering og nye praktiske løsninger.

Adria stjerneregn presse 230117 03Adria Aviva med nye lette og praktiske løsninger

- Der er ingen tvivl om, at Adria igen har gjort sig bemærket ved at tænke ”ud af boksen” og det lægges der mærke til både blandt campister og kolleger i branchen, slutter Per Højgaard fra ADRIA DANMARK.

Med kåringerne positionerer Adria sig som en af Europas mest innovative og nyskabende fabrikker inden for området.

Det kan også ses på efterspørgslen på Adria campingvogne og autocampere. Her har man øget den samlede produktion fra 9.500 stk. til mere end 12.000 enheder pr. år.

Læs mere om Adria og find vej til Adria-forhandleren på www.adria.dk.

 

Annonce

AltOmCamping.dk bruger cookies for at forbedre brugeroplevelsen, huske dine indstillinger, målrette annoncer og lave besøgsstatistik. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Få flere oplysninger om hvordan vi bruger cookies her Privatlivspolitik.

Jeg accepterer cookies fra denne side

EU Cookie Directive Plugin Information